måndag 5 december 2011

Jag ser det snöar!

Godmorgon! eller aa vaknade för typ 2 timmar sen men ändå! idag är jag faktiskt hemma från skolan för att jag hade magsjuka igår och mår fortfarande lite sisådär... hatar värkligen kräksjukan... Men aa jag har kommit på att jag är usel på att blogga! men nu äntligen har jag hittat min kamera laddare så nu kommer det komma lite mer bilder :) jippi! så då kommer jag nog blogga lite oftare ( för det är ju roligare att blogga om man har lite nya bilder?)

Och som nästan alla här i Växjö har sätt så är det vitt på marken idag! Snöade riktigt mycket innan när jag vaknade och nu känns det som vinter och att det snart är jul!
Kom på nu att man kanske snart borde börja köpa lite julklappar haha, Men jag tror nog att jag slutar detta inlägg nu innan det blir riktigt långt och tråkigt men jag skriver nog lite senare ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar